RIH - Cové b.v.

RIH Een klasse apart
Hoe vaak moet ik met de fiets naar de RIH-dealer voor service?

De onderhoudsinterval is afhankelijk van het gebruik en de omstandigheden waarin u de fiets gebruikt. Uw dealer zal u aangeven wat u het beste kunt aanhouden.

Waar kan ik terecht voor aanvullende informatie of mijn specifieke vraag over een RIH fiets?

U kunt het beste contact opnemen met uw RIH dealer. Hij is de specialist en uw aanspreek punt. Ook is hij in staat advies op maat te geven en, indien nodig, een demonstratie te geven.

Wat zijn de garantievoorwaarden van RIH?

Bij normaal gebruik en onderhoud van de fiets geeft RIH aan de eerste eigenaar 10 jaar garantie op materiaal- en/of constructiefouten van frames en vaste voorvorken. Bij verende voorvorken is dit 2 jaar.
Op het lakwerk van het frame wordt, mits normaal onderhouden, 5 jaar garantie gegeven tegen roestvorming van binnen uit. De garantie geldt niet indien het lakwerk beschadigd is.
Voor de overige onderdelen geldt bij normaal gebruik 2 jaar garantie op materiaal- en/of constructiefouten. Slijtage valt buiten de garantie bepalingen.
De garantievoorwaarden staan vermeld in de gebruikershandleiding die u bij aankoop ontvangt. Deze handleiding is ook op de handleidingen pagina terug te vinden. Voor de garantiebeoordelingen kunt u bij uw RIH-dealer terecht.

Wat te doen bij een mankement binnen de garantieperiode?

Een mankement kunt u het beste melden aan uw RIH-dealer. Hij is uw aanspreekpunt en degene die voor een oplossing kan zorgen. Indien er verdere diagnose of specialisme nodig is, zal hij contact opnemen met RIH.

Wat te doen bij een mankement buiten de garantieperiode?

Een mankement kunt u het beste melden aan uw RIH-dealer. Hij is uw aanspreekpunt en degene die voor een oplossing kan zorgen. Indien er verdere diagnose of specialisme nodig is, zal hij contact opnemen met RIH.