CONTACTGEGEVENS


Veel gestelde vragen aan RIH

Aankoop

✓ 
Waar kan ik terecht voor aanvullende informatie of mijn specifieke vraag over een RIH fiets?

U kunt het beste contact opnemen met uw RIH dealer. De dealer is de specialist en uw aanspreek punt. Ook is de dealer in staat advies op maat te geven en, indien nodig, een demonstratie te geven.


✓ 
Kan ik rechtstreeks bij RIH een fiets bestellen?

Nee, de RIH fietsen worden alleen door een RIH dealer verkocht. Vaak is er een RIH dealer in uw regio gevestigd zodat ook de nazorg goed en eenvoudig geregeld kan worden.


✓ 
Waar kan ik een RIH fiets bekijken en uitproberen?

Bij onze dealers kunt u de RIH fietsen bekijken en uitproberen. Kijk op deze website bij 'VERKOOPPUNTEN' voor de adresgegevens. Neem vooraf contact op of de fiets van uw keuze op beschikbaar is.


Garantie

✓ 
Wat zijn de garantievoorwaarden van RIH?

Bij normaal gebruik en onderhoud van de fiets geeft RIH aan de eerste eigenaar 10 jaar garantie op materiaal- en/of constructiefouten van het frame. Op het lakwerk wordt, mits normaal onderhouden, 5 jaar garantie gegeven tegen roestvorming van binnen uit. De garantie geldt niet indien het lakwerk beschadigd is. Voor de overige onderdelen geldt bij normaal gebruik 2 jaar garantie op materiaal- en/of constructiefouten. Uitzondering op de 2 jaar algemene- en voorvorkgarantie zijn de huidige Omega modellen, deze hebben 3 jaar garantie op alle onderdelen inclusief de batterij ongeacht het aantal ladingen. Slijtage en/of verkeerd gebruik valt buiten de garantie bepalingen. De garantievoorwaarden staan vermeld in de gebruikershandleiding die u bij aankoop ontvangt. Deze handleiding is ook op de handleidingen pagina terug te vinden. Voor de garantiebeoordelingen kunt u bij uw RIH-dealer terecht.


✓ 
Wat te doen bij een mankement binnen de garantieperiode?

Een mankement kunt u melden aan uw RIH-dealer. De dealer is uw aanspreekpunt en degene die voor een oplossing kan zorgen. Indien er verdere diagnose of specialisme nodig is zal de dealer contact opnemen met RIH.


✓ 
Wat te doen bij een mankement buiten de garantieperiode?

Een mankement kunt u het beste melden aan uw RIH-dealer. De dealer is uw aanspreekpunt en degene die voor een oplossing kan zorgen. Indien er verdere diagnose of specialisme nodig is zal de dealer contact opnemen met RIH.


VERKOOPPUNTEN

Voor meer of specifieke vragen kunt u contact opnemen met uw RIH-dealer.
Vind hier uw RIH-dealer.

RIH - Cové b.v.

Groot Bollerweg 12
5928 NS Venlo-Blerick
kvk: 12046435 Venlo


R I H    een klasse apart sinds 1921